Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Ett litet ljus för Thyra himlens vackraste ängel!
Jag hittar inga ord för detta mer än att jag lider med er!
Jag kan inte tänka mig in i hur ni känner er, jag kan bara tänka en bit då min dotter svävade mellan liv och död i 2 veckor vid födseln på grund av nochalans från barnmorskan.
Jag hoppas att ni finner styrka att ta er vidare i livet och hon för evigt är ett bevarat minne från den tid ni fick! Ikväll ska jag tända ett ljus och föra tankarna till alla barn som har lämnat oss från detta jordeliv...
Sv: Ett litet ljus för Thyra himlens vackraste ängel!
En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets
skeende - med en tro:
Kärleken är.....
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.