Eskadrons nya flexisoft?

F

Farouk

Kommer dom komma ut i mindre storlekar också?
Är det bara någon slags "provupplaga" dom kör med nu? :confused:

tycker oxå dom borde finnas i ponny.

men om man vill ha sån mjukdel, ¨kan man ju köpa hööks kopior, mkt billigare :smirk:.
duger bra enligt mig.

de ska ta bort hööks equi-guard hörde jag idag (framskydden alltså)

Finns det någon nyare upplaga av flexisoft, eller menar ni den flexisoft som funnits ett par år redan?
Mina är iaf jättebra, har haft dom 1-2 år typ.

ja fast vill man skona pållen från skav
samt hålla dom hela typ X10 längre bör man
nog satsa på eskadron...

Det var lustigt :crazy:
Har inte sett dom på nån internetsida förrän ganska nyligen :confused:

fast ja har sånna equi-guard. använder dom jättemycke å dom e superbra. inga av hästarna har fått nå skav, å dom håller jättebra hittils. Väldigt nöjd med dom då jag tycker att det tar emot lite att lägga ut 500 spänn till för eskadron med flexisoft.

mina flexisoft har jag haft ett bra tag!
cross country är väl nyast, såg dem på börjes, typ fälttävlansskydd, täckte hela benet (runt om alltså)

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025