Eskadron & Roders company

sassymaddan

Trådstartare
någon som har dessa som hoppgjordan med platta

för och nackdelar?

och vet ni någon internetbutik i sverige som säljer de?

tacksam för svar

Sv: Eskadron & Roders company

Tyvärr är jag inte till någon hjälp... *Putteliputt* Är också intresserad...

Jag har en riders company sadelgjord med magplatta:) Jag har haft den i lite mindre än ett år och jag är jättenöjd med den. Den har hållt sig väldigt fin med tanke på att jag inte är den som putsar i onödan x) Och sen så älskar jag färgen på min också:love:

Marina95

skickar pm om vem som säljer båda två så inte tråden ryker.

mest för pengarna får du för riders company.

Jag har en hoppplatta som jag köpte ifrån börjes för 365 kr och den ´är JÄTTEBRA! Den är båda snygg och behåller sin färg. Jag har haft den i tre kvarts år och den ser fortfarande ny ut =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 067
Senast: Sharpless
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 592
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 169
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka