Ert bästa Hundnamn?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lollolisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 181 904
Sv: Ert bästa Hundnamn?

mina hundar har hetat/heter

NONNA
ABBE
SKIDI (kort,uttal, man skall inte dra ut på nån vokal,finska för ordet slyngel,eller nåt liknande)

vår bernervalp fick namnet BOO, lite svårt,då det inte är 2stavigt,men han liknar en boo,kunde inte hjälpas;)

Sv: Ert bästa Hundnamn?

Ju fulare och mer opassande, desto roligare tycker jag:rofl:
Varför inte Frank eller Bosse?!

Inte för att göra någon lessen, men personligen tycker jag inte att Buster, Pluto med mera är särskilt fantasifullt...Men smaken är som sagt som baken!!!=)

..wtf?!
Sa du tycker vi ska byta namn pa varan Frank o varan Buster, vavavavavava? :devil: :rofl:

Steenky ar ju ett underbart namn.. eller hur? (makens hund) :idea:

Sjalv gillar jag koncisa namn, Kaiser (Kais), Baltazar (Batzo), Arja, Surry (tankte dopa min tik till det efter morfars fars schafertik) Adell, Max, Virra, Wika.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 590
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Den varma säsongen närmar sig med stormsteg och jag behöver skaffa en silverduk. Finns det skillnader i kvalitet och vilken tycker ni...
Svar
13
· Visningar
533
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Valmet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka