Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
15 år. Ett Chetak och ett Jacson. Lite besviken att de inte gett upp än, vill inte ha träns som håller en livstid för då får jag aldrig köpa nyaSom har hållit läänge, hur gammalt är det och var kommer det ifrån?
Som har hållit läänge, hur gammalt är det och var kommer det ifrån?
Fast brukar träns slitas ut?
Men tråden handlar ju om träns som hållit länge. Jag förstår inte riktigt frågan så därför undrar jag om träns verkligen slits ut. Mina grejer håller och ser bra ut trots att jag inte är supernoga med dem.Slitas ut? Hur då? Jag tvättar med lädertvål efter användning och smörjer vid behov. Har man bra kvalite på läder o sömmar håller det en evighet
Men tråden handlar ju om träns som hållit länge. Jag förstår inte riktigt frågan så därför undrar jag om träns verkligen slits ut. Mina grejer håller och ser bra ut trots att jag inte är supernoga med dem.
Men tråden handlar ju om träns som hållit länge. Jag förstår inte riktigt frågan så därför undrar jag om träns verkligen slits ut. Mina grejer håller och ser bra ut trots att jag inte är supernoga med dem.
Som har hållit läänge, hur gammalt är det och var kommer det ifrån?
Fast brukar träns slitas ut?
Nä, men ibland sliter hästen sönder det. Eller det var iaf vad min dåvarande medryttare hävdade när jag upptäckte att ett träns var sönder. Jag tror mer på att hon var slarvig.