Erfarenheter av bronkit på hund

Oberon 13

Trådstartare
Hej
Min hund har varit inne på koll av svalg, nos , röntgen av lungor . Det de eventuellt kunde se var en väldigt mild bronkit. Om inte röntgenveterinären sett det hade inte den vanliga veterinären sett det. Det kunde eventuellt vara så att han bara såg ut så på länge .
Han har ingen slemhosta , hostar / låter ungefär var 5 dag.
Han ultraljudades på hjärtklaffarna för två veckor sedan då var det inga problem.
Men ni som har hundar med bronkit, kan de vara som vanligt .
Det vi gör är att gå en en timmes promenad om dagen och viltspårar en gång i veckan.
Det måste han få göra .
Han tål inte kortisontabletter men har hört om inhalation.
Ser tyvärr det värsta .

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 325
Senast: Icfafn
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 409
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 157
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 480
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka