Erfarenhet av Wellness CORE?

tott

Trådstartare
Har någon erfarenhet av eller åsikter om Wellness CORE- torrfoder? Har köpt några småpåsar till min siames, och han äter det hellre än det "vanliga" torrfodret, RC Siames. Wellness-fodret är spannmålsfritt, vilket tilltalar mig.

Bifogade filer

• 15786733144177910938146849940815.webp
    15786733144177910938146849940815.webp
    74,7 KB · Visningar: 8
Hur länge har de ätit det och vad är det för (ras?)katter? Har du bytt från något annat? Har du isf märkt någon skillnad i päls, hull...osv?
De åt fodret i 3-4 veckor bara för att vi vann en påse från det lokala katthemmet, funderar dock på att byta till det helt från Iams som de äter nu. Hann inte se någon skillnad i pälsen eller hullet men däremot så verkade de föredra CORE framför Iams och åt maten med mer glädje.

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 716
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 557
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur