Erfarenhet av Lusern?

Sv: Erfarenhet av Lusern?

tänkte lägga ut en ny för dagen sprillans bild på thengills bantning:)

måste ha lite o gämföra med så lägger ut bilder igen.

vår:
13052143.jpg

idag:
13166305.jpg

visst börjar den jobbiga "förstör allt" magen försvinna nu?

Bra jobbat med thengill.
Enligt mig kan han gå ner lite till, fast muskler ser han ju ut att ha! :)

tack va kul att höra:)
ja än är han inte "färdig" vill att han ska bli av med mer fläsk han ser ju lixom lite rund ut fortfarande..men vill inte att han tappar muskler så han får ju lusern nu hoppas det hjälper...

vet du om de blir pigga av det med?

Högst kvot får man med Kvarnbys, lägst med Kraffts (det finns färdigfoder med betyligt högre kvot än Kraffts lusern)
kan du ge exempel? ger nämligen min pålla just kraffts lusern, och är rädd att det blir än viktigare med proteintillskott nu i höst, när höskörden blev så dålig :(

Mvh Tessan

Liknande trådar

Foder & Strö Min lilla storhäst blir alltid lite tjock över nacken under sommaren, har trott att det är tendenser till fång, men efter att ha pratat...
2
Svar
22
· Visningar
4 645
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 435
Senast: Bobloblaw
·
Hästvård Så, mitt 12-åriga irländska sto har problem med magen, och jag har försökt vrida och vända på alla sätt och vis men kan inte komma på...
Svar
7
· Visningar
1 745
Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Svar
4
· Visningar
1 726
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka