Erfarenhet av dessa skydd

Olympus

Trådstartare
Okej fattar inte mkt av nya buke men hoppas jag lägger rätt, ska ju ha skydden när jag hoppar så :p

Iafa ngn som har erfarenhet av dessa skydd från Mark Todd
http://www.topequestrianwear.com/bildtest.php?bild=produktbilder/8015.jpg

Ska köpa nya tävlingsskydd och är inne på ett par Catago Pro riders men har redan ett par såna så hade vart roligt med ngt annorlunda.
Ngn som vet vad Mark Todden ligger på i pris? Är dom bra? Finns det bakskydd oxå? Hittade inget på den sidan och vill gärna ha matachande runt om?

Sv: Erfarenhet av dessa skydd

VA!?Kostar dom bara 198:o
Då ska jag fan ha dom jame:banana: Mahaw, dom va ju super snygga ju:d

Sydd kant runt om... jag HATAR det... Lippan får så fula skav av sådana kanter :devil:

Vet du om man kan klippa bort den kanten :idea:

Ojdå det var billigt! Ska se om jag hittar de på mässan så man kan känna lite på dom. Vill dock ha bakskydd oxå så får se vad jag hittar.

Men lägg i fårskinn då? Själv vill jag bara ha med sydd kant, tycker de blir fula så fort annars. Om man klipper bort kanten är det nog risk för att det forsätter att nysta upp sig :p

Åh sånna vill jag med ha!
Men one size, lite stor för c-ponny va? :/

Den gamla damen får skav av fårskinn också :crazy:

Det enda som fungerar är benskydd som har fodring som dessa:
551478.jpg

4067298.jpg

Så jag funderar på dessa... är det någon som har erfarenhet av dom ?
7147492.jpg

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 334
Övr. Barn Ja, som rubriken, sexlivet som förälder, hur blev/är det för er? Jo det är en väldigt väldigt personlig fråga, men hoppas ngn vill svara...
Svar
11
· Visningar
2 457
Senast: Equilina
·
Hoppning Jahapp då börjar man bli lite nojjig ang att använda Hampa Pro bakskydden, efter att ha läst att många fått problem med sina hästar med...
Svar
18
· Visningar
1 989
Senast: novaa
·
Utrustning Ny är jag i skyddköpartagen... Har nyligen köpt brun hoppsadel och vill då byta ut mina svarta senskydd mot bruna. Har just nu svarta...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Jardina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka