Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den lät spännande! Material? gärna bild om du har möjlighet.En påsklämma köpt på Coop. Blank och cylinderformad går den att bära på och sula över golvet.
Plast, ska se om jag hittar den. Kan ligga under nån säng eller så just nu :PÅh den lät spännande! Material? gärna bild om du har möjlighet.
Ursäkta lite ot menNu har lilla Alice kommit på att det är jätteroligt att plocka lös torkade blad från pelargonerna och smula ner dem på golvet. Tydligen tycker hon att de prasslar så fint när hon plockar lös dem. Min enda kommentar när jag blänger på henne för att hon skräpar ner är: Katt..
Ursäkta lite ot men
Mina behöver inte Pälsfröken ens plocka loss det på, mina blommor är väluppfostrade av katten så det rasar så fint på golvet vart efter.
För det kan väl inte bero på något annat??
Jag har varit kattvakt åt en som lade sig på rygg under sängen. Och sedan "sprang" med fötterna på ribborna under sängbotten. Så att han gled runt på golvet alltså. Mycket effektiv dammtorkning...
Min katt gjorde så under sofforna eller snarare runt kanten på undersidan.Jag har varit kattvakt åt en som lade sig på rygg under sängen. Och sedan "sprang" med fötterna på ribborna under sängbotten. Så att han gled runt på golvet alltså. Mycket effektiv dammtorkning...