Pazuzu
Trådstartare
Jag gissar att det inte bara är hos mig som det tröttnas ganska fort på leksaker, speciellt de där dyra man köpte i tron om att de skulle bli uppskattade... Ofta har jag märkt att bland de som det leks mest med är de ganska anspråkslösa varianterna som egentligen inte är leksaker. Jag tänkte att vi kunde tipsa varandra om de där sakerna som våra katter gillar och på så vis få lite uppslag till nya leksaker till sina egna.
Mina gillar t.ex.:
- små pinnar, barkbitar och annat bös från veden (och bitar av påskriset när det är den tiden på året)
- gummiplopparna som finns i de där plastsprutorna man använder för att ge t.ex. medicin och vatten i munnen på katter. De rullar lite roligt och ojämnt över golvet och går att bära runt på
Mina gillar t.ex.:
- små pinnar, barkbitar och annat bös från veden (och bitar av påskriset när det är den tiden på året)
- gummiplopparna som finns i de där plastsprutorna man använder för att ge t.ex. medicin och vatten i munnen på katter. De rullar lite roligt och ojämnt över golvet och går att bära runt på