* Era FINASTE schabrak!! *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MHphoto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 20 200
Sv: * Era FINASTE schabrak!! *

men det är lite för dyrt tycker ja ;( För min plånbok som det verkar vara hål i eller nått!! hahaha

*kl*
En riktig OT-fråga!
Behöver svar snaaabbt!
Skall lägga ner alla schabrak i flyttkartonger nu när jag tvättat dem och de kommer nog ligga där några månader, fram tills Mars kanske.
Om jag viker dem, gör de någonting? Blir det någon "skarv" eller liknande?

Taaacksam för svar!

Har inte märkt att det blir skarv om man viker:). Mina schabrak ligger vikta i en hylla när de inte används.

*kl*

Eskadron i färgen Petrol:love: ca 250:-, lindorna ca 200:-
31746705.jpg

Eskadron
31746726.jpg

Åhh, vad fint! Speciellt det gröna, jag älskar grönt.

Blir ingen bild men det mitt favoritshabrak är ett Schockemöhle i Green Tea. Har matchande lindor och skrittäcke till.

Lägger till:

Angående det här med pris måste jag bara säga att det viktigaste är att det är bra passform tycker jag och då ligger vissa kedjor verkligen i lä. Kanske konstig form på min häst men då betalar jag hellre extra och får ett som inte veckar sig.

Senast ändrad:

*kl*

Det här är mitt favoritschabrak - jättebra passform och lite tjockare...

dsc_4206_72942720.jpg

Nu hoppas jag bara hitta en ny häst snart så att jag kan använda det igen också...

Fint! Lite annorlunda design - vad är det för märke?

*kl*

Mitt nyaste schabrak är min favorit:

nyköp.jpg

En annan favorit, mörkblått med en bård av stjärnor bak. Stals tyvärr. :mad:
hopp27juni_10.jpg

Tack, jag gillar det! Bilderna är lite missvisande dock, det är mer hallonrött/vinrött! Det enda är att jag ångrar mej så in i bomben att jag blev så snål och bara tog 2 pp, skulle vara supersnyggt med 3 som det är på det marinblåa! :mad: :laugh:

Lägger ut några till.

Ett som jag köpte på hööks rean, ligger fint under sadeln.
DSC00440.jpg

Ett global.
ndcjo168.jpg

Ett Schockehöhle
DSC00461.jpg

KL

Jag är väldans förtjust i det här schabraken från Hööks. Ponny-storlek passar som tur är alldeles utmärkt under 17" allroundsadel ;)
img_8201.jpg

Annars så gillar jag ju lila...
img_8165b.jpg

Gillar även min Rambo-pad, passar både under dressyr- och allroundsadeln (ignorera hur sadeln ligger, det var längesen jag gjorde mig av med den, Pärlan växte ur den snabbt)
20100825073.jpg

Dressyrschabrak från Börjes
73212_1254419285.jpg

...och självklart har jag ett rosa schabrak också... Hihi...
32313_1254419289.jpg

Hmm... Jag har inte så många bilder på mina schabrak upptäckte jag :p

Modellen heter Equiline Octagon iaf, sen tror jag just den där heter Diamond något. Var ett halvår sen jag sålde sånna så kommer inte riktigt ihåg. ;) De är nog helt slut och går inte att få tag på.

Liknande trådar

Utrustning En ny häst är på intågande, och till denna kommer en helt ny utrustning köpas då jag inte vill använda min gamla hästs grejer, de är... 2
Svar
24
· Visningar
2 960
Senast: SaraB
·
M
Utrustning Behöver ett par nya helskodda ridbyxor, och då jag är matchningfreak vill jag ha ett par som matchar hästens utrustning :bump...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: popeye
·
L
Utrustning Halloj alla Bukare.... Jag har just nu beställt massa fina saker till mig och min häst.... Ett Rhino Plus stable grönt och...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Notorius
·
Utrustning Jag håller på och säljer ut lite begagnad utrustning som inte använs längre i hopp om att få in lite pengar att handla Nya grejer för på...
Svar
5
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka