Era erfarenheter av lösdrift!

C

Cinzano

Nu har lilla jag, en total innestallidiot, funderat på att bygga lösdrift till mina hästar istället och jag vill veta lite av era erfarenheter kring detta, vilka mått som krävs i ligghallen, vilka areal på hagar, bäddmatrial, utfodring och vatten???? ja helt enkelt vill jag veta allt ni vet :angel: finns det tidigare trådar i detta ämne får ni gärna tipsa mig om det! tacksam för svar! :bump:

Sv: Era erfarenheter av lösdrift!

Hej!

Jo en del har det ju sagts om ämnet om man så säger....prova sökfunktionen på forumet ;) Sök på t.ex. "lösdrift"

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Myzan87
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka