Era åringar!

Sv: Era åringar!

Har ett arabsto född 27/4 - 03 och hon är 145cm, vi tror hon blir mellan 155-160cm. Vi håller tummarna!!!

cajsa skrev:
Har ett arabsto född 27/4 - 03 och hon är 145cm, vi tror hon blir mellan 155-160cm. Vi håller tummarna!!!

Vad är det för stam? *nyfiken*

Min är ju född 14/4-03, och maxad D sist jag mätte (kanske gått över nu) och jag tror hon blir kring 155.

(lånar knapp) Min tidigare nämnda Akriboriunge f maj 03 är i dag 162... Behöver jag säga att jag fruktar att jag måste köpa en stege om ett par år när det är dags att klättra upp på honom...

Hans lille kompis e Quite Easy är lika gammal och knappt 150. Snacka om Helan o Halvan...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa år kommer inga nyblivna 5-åringar att tävla på Gothenburg Horse Show. - Vi har insett att många av de yngsta hästarna inte är redo...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Vi letar C-ponny till vår dotter och har hittat en intressant 4-åring som är 139 cm, men hur stor är risken att en 4-årig welsh (valack)...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Raderad medlem 149524
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
376
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama