era 06:or!

Netted

Trådstartare
Hur ser de ut nu? Hur går det för dem? :D

här är våran ettåring!
Hyltans Adora e: Good As Gold u: Aces Happiness ue: Tap In

DSCF984111.jpg

Namnlst-1.jpg

adooora.jpg

på onsdag åker hon till stellan tidelius för inkörning och träning :)

Sv: era 06:or!

Spökets tapir... :D

070901014.jpg

Hon har varit i vagn 5 ggr nu efter bettet (2 ggr innan) och travat några steg. Det är en lättlärd dam med lite humör och långa ben...

Moa Millpond e. Skogans Orlov - u. Ebonit Millpond

070911001.jpg

Helbilden är ungefär två veckor gammal, ansiktsbilden något nyare. Men gräset växer fortfarande så man blir helt matt. Bra för hästarna men jobbigt i trädgården.

Ser du vad sned hon är i ansiktet??? :D Ögonen sitter olika högt och groparna vid nosryggen är olika stora... :o Men stora fina öron har hon... :idea:Och är inte lika skev som kusinen i bakgrunden.

Jo för han håller väl till här,min cykeltur brukar avläggas åt det hållet.
Hyr väl ett stall på Hov? Annars är jag "ute o cyklar":confused:

jag har ingen aning vart han håller hus nuförtiden, men så lär det säkert vara :D
du får hålla ett öga på henne då ;)

Liknande trådar

Avel Jag har haft lite funderingar fram och tillbaka ang. betäckning av mitt 3 åriga arabsto. Tanken var först att hon skulle säljas, då mitt...
Svar
0
· Visningar
1 570
L
Trav Vet inte om denna hellre ska ligga på Avelsgnägg, men moderator får väl flytta den isåfall! Ni som har avkommor efter Aaby Pil, lägg...
Svar
6
· Visningar
2 932
Senast: filifjoonkan
·
Avel Mitt sto, rent galopp-fullblod. e. Strong Statement u. Foxy News ue. Diaghylphard. Visades på 3års test och då såg hon ut Så här och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 513
Senast: Cairo
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 113
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar