Equitop Myoplasm... ???

T

Tveket

Någon som hört talas om/använder Equitop Myoplasm? (stavning?) Vad jag förstår ska det vara ett "muskeluppbyggar" tillskott... Någon som har några erfarenheter? Bra/dåligt? Vad kostar det? Hur länge räcker en burk/säck?

*hoppas på svar* :bump:

Sv: Equitop Myoplasm... ???

Någon som hört talas om/använder Equitop Myoplasm? (stavning?) Vad jag förstår ska det vara ett "muskeluppbyggar" tillskott... Någon som har några erfarenheter? Bra/dåligt? Vad kostar det? Hur länge räcker en burk/säck?

*hoppas på svar* :bump:

Equitop Myoplast gav dom till en häst (hingst, unghäst) i det stallet jag jobbade i förra sommaren. Jag vet inte vad det kostar, då "vi" fick det som sponsorgrej liksom. Kan faktiskt inte svara på hurvida det är bra/dåligt, vart ingen märkbar skillnad på unghingsten iaf.

ett tillskotts foder som rekomenderas och säljs av veterinärer, för muskeluppbyggnad gjord på hansalger.

OK, har du erfarenheter av det? Nån annan som provat?

Har provat att googla men inte fått några svar... Man tycker ju att det borde finnas nån form av reklam om det om det nu säljs av veterinär och sägs vara så bra...

Senast ändrad av en moderator:

jag har provat det på ett par olika hästar, bla ett fullblod som hade svårt med muskulaturen i ryggen vet tyckte att jag skulle prova. resultatet ja vet inte riktigt . sök på boehringer ingelheim eller kontakta en vet som kan berätta mer för dej.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 868
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 652
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 964
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2