equiterapeuter

K

kollobarn

Måste ha ut en till min häst men vill gärna veta vad ni har för erfarenheter av de som arbetar i stockholmstrakten.. Helst någon ni rekommenderar, men även de ni inte är nöjda med skulle vara skönt att veta..Vet inte om det går att skriva ut rakt i tråden, men pm:a hemskt gärna..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: equiterapeuter

Jag skulle gärna vilja veta om det finns någon i Dalarna där jag bor över huvudtaget?

Jag har haft ut en till mitt varmblod och hon var fantastisk! Hon hittade precis vad problemet var och nu är min häst helt annorlunda, lugn och nyfiken och glad :banana:
Hon finns norr om Stockholm !!

kollobarn skrev:
Måste ha ut en till min häst men vill gärna veta vad ni har för erfarenheter av de som arbetar i stockholmstrakten.. Helst någon ni rekommenderar, men även de ni inte är nöjda med skulle vara skönt att veta..Vet inte om det går att skriva ut rakt i tråden, men pm:a hemskt gärna..

Jag har en jättebra equiatriker som finns här i sthlm-trakten =) maila mig så får du hennes nr, gavazzenijessica@hotmail.com

Min är jättebra :love:
Jag och mitt sto gick omkull i våras och hon blev sned.
Efter en månad med 2 behandlingar kunde jag rida igen, och herregud, vilken skillnad!
Hon hade mest problem med h bak, roterade gärna det istället för att lyfta innan, nu lyfter hon ordentligt, jag kände det direkt när jag red och såg det även innan när jag tömkörde. Hade problem med h galoppen också, nu galopperar hon i båda utan problem igen. Hon finns i närheten av Uppsala, men vet inte om hon åker till Sthlm..

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
948
Senast: tara
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Emma-pemma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 147
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
999
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar