Equiterapeut

M

Muffe

Hur många här använder sig regelbundet av en Equiterapeut till sin häst? Vad tycker ni det tillför, vad kan de hjälpa till med osv? Vad är era erfarenheter? Min erfarenhet är begränsad men av de 4 equiterapeuter jag och bekanta har haft kontakt med säger alla samma sak, alla hästar (9 st) de tittar på har "roterat bäcken", detta gör mig skeptisk.

Sv: Equiterapeut

putt putt. Ingen som använder sig av equiterapeut och har några erfarenheter att dela med sig av?

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: Liten
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 824
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka