Equilibra- noen erfarenheter?

Sv: Equilibra- noen erfarenheter?

Du får tänka efter om du behöver ett foder med de värdena och de ingredienserna (Equilibra 500 innehåller 44 % havre, 28 % soja 10 % hö och sen litet diverse kollijox ).

Om du kommer fram till att det passar att komplettera din hästs grovfoder med så är nästa fråga du ska ställa dig – Är det prisvärt eller kan du köpa 44% havre, 28 % soja och 10 % hö billigare på annat vis? HH

Hmmm.... Jeg kjøpte jo da en sekk i går. Det var vel da ikke det smarteste jeg har gjort i mitt liv tydligen...

Jeg blir så forvirret av all denne skit reklamen på alle disse fantastiske fantasi produktene. Det ene fodret etter det andre lover jo guld og grønne skoger, men så står de jo till fall när man ser närmere på dem. I vanlige fall, inom marknadsföring, så måste man ju dokumentere alla påstående- gjelder jo tydeligen inte hästfoder...

jag känner en travhästuppfödare/tränare som använde det och han tyckte iaf att det blev skillnad på hästarna. :)

själv har jag aldrig provat.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 129
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av EASY strö värmebehandlad halm. Den säljs som mögel och bakteriefri vilken den absolut inte kan vara. Det...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: A_NN_A
·
Hundträning Är lite nyfiken på patrullhund :) Slö-sökt lite i gamla Buketrådar, läst på SBK och fått en del info på ”min” brukshundsklubb. Nån som...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Brie
·
Hundhälsa Hej, Jag har en tik på nyss fyllda åtta år. I vintras tog hon bort två små juvertumörer och nu i somras en till. Endast tumörerna togs...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 151
Senast: Zazu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka