EQUI-CALM erfarenheter.

P

PiggePiggelin

Hej! Va och köpte equi-calm idag till min häst då han är väldigt stressad och stirrig, är lite nyfiken på vad buke folket har för erfarenheter av equi-calm. Skriv gärna och berätta om era erfarenheter, tex om hur hästen var innan ni började använda equi-calm m.m

Hoppas på en massa svar :rofl:

Sv: EQUI-CALM erfarenheter.

Hej

Har en tokhet häst som jag gav detta till men han lugnade sig inte vad jag kunde se.

Hej

Har en tokhet häst som jag gav detta till men han lugnade sig inte vad jag kunde se.

Har du testat något annat som har lugnat? Tänkte ifall det inte fungerar på min häst heller.

Ja jag har precis testa magnesium i 3 månader men ingen skillnad och jag har gått över till Cool, havrefritt foder sen 6 månader men inte det heller. Jag har en 28 årig DAMP valack :rofl:

Jag har testat H&D Placid det är gjort av örter och det funkade på min dåvarande stirr panna som inte klara av att se sina egna hovar :o
Han blev lite lugnare fast det tog ett tag innan örterna gav verkan.

Jag har testat H&D Placid det är gjort av örter och det funkade på min dåvarande stirr panna som inte klara av att se sina egna hovar :o
Han blev lite lugnare fast det tog ett tag innan örterna gav verkan.

Vart kan man köpa det någonstans?

Hejsan !

Sök på: Dodson & Horrell foder så finner du säkert någon återförsäljare ;)

Hejsan !

Sök på: Dodson & Horrell foder så finner du säkert någon återförsäljare ;)

Toppen, hittade en återförsäljare i närheten. Hur lång tid på ett ungefär tog det innan örterna verkade?

Hejsan !

Jag har för mig att den fulla eftekten kom efter ca 14 dagar.
Så ha tålamod ;)
Jag har kvar utav det i fall du ev vill köpa loss det av mig :angel:
Fst jag bor i Västmanland och vet inte vart du bor.

Hejsan !

Jag har för mig att den fulla eftekten kom efter ca 14 dagar.
Så ha tålamod ;)
Jag har kvar utav det i fall du ev vill köpa loss det av mig :angel:
Fst jag bor i Västmanland och vet inte vart du bor.

Jag ska se om equi-calm fungerar först och om det inte fungerar så blir det att testa örter, hade varit skönt om hästen kunde bli lite mindre stirrig :) Jag bor i Göteborg så det är en liten bit från dig.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 893
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 466
Senast: lirco11
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat