Hokahult

Trådstartare
Vår häst har dålig hovar speciellt sulorna är mycket tunna. Vi i har prövat diverse hovförbättringsmedel och det enda som gav resultat var Enzion. Nu finns inte detta i Sverige längre, behöver hjälp med att hitta var jag kan köpa Enzion, webben eller fysisk butik i Europa.

Vår häst har dålig hovar speciellt sulorna är mycket tunna. Vi i har prövat diverse hovförbättringsmedel och det enda som gav resultat var Enzion. Nu finns inte detta i Sverige längre, behöver hjälp med att hitta var jag kan köpa Enzion, webben eller fysisk butik i Europa.
Varför har dom inte kvar det i sverige? Var ju suveränt bra för hovarna.

Varför har dom inte kvar det i sverige? Var ju suveränt bra för hovarna.
Jag vet inte, kanske pga det innehåller ett ämne som klassas som doping (enl veterinär). Ska ringa Svenska foder som var återförsäljare i Sverige. Har av företaget som tillverkar Enzion blivit erbjuden att köpa från dem, minsta kvantitet 100 hinkar.......

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 127
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: Stergo
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
594
Senast: Myzan87
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar