peace

Trådstartare
Är det synd om ett föl som får gå ensam på bete med sin mamma +andra vuxna hästar, men inga andra föl?

Sv: Ensam

Visst känns det väl lite tråkigt att den lilla inte har en riktig lekkompis. Jag har ett stoföl som går med sin mamma och en valack, vilket verkar fungera bra. Jag hade väl lite ångest för att hon inte hade någon lekkamrat men hon verkar inte alls må dåligt av det. Sen kanske det är en annan skillnad på en hingstunge som leker på lite andra sätt. Men har man någon busig men snäll valack som lekfarbror så tror jag inte att det är någon fara.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gör ni som lever ensamma utan barn eller partner? Känner ni er någonsin ensamma? Vad gör ni då när ni sitter där hemma i lägenheten/...
2
Svar
38
· Visningar
2 311
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: ameo
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka