Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ungefär som de andra har skrivit, men enligt ridhandboken skall det vara 3-5 skrittsteg innan den nya fattningen. Samt att du ska byta galopp, kommer i höger galopp, saktar av, fattar vänster galopp men det fattade du kanske
Jag brukar alltid tänka tre steg skritt eftersom det som oftast blir nåt extra... Tre till fem har jag med lärt mig! I vissa program byter du från förvänd till ny förvänd (ex Lätt A:5) och i vissa från rättvänd till rättvänd (ex Lätt A:6) när du växlar varv.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.