Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det enkla fårskinnspaddar? Alltså utan fastsytt tyg på? Tänkte först köpa ett skinn och klippa till, men hittar bara Ikeas "Ludde" och dom är ju gigantiskt tjocka, eller lockiga. Är alltså ute efter ett tunnare skinn.
Tror inte Ikeas är äkta heller :-( jag köpte till bebis på babyproffsen. Tror det ska finnas i Ullared med. På marknader kan det finnas men då brukar de kosta också.
Mitt är förvisso urgammalt(det är väl sisodär 19 år sen som det användes till barn) men lagom tjockt, inte ett sån superluddigt och fyller ut ca 1/2 storlek på sadeln. Du kan inte beställa direkt från någon med får?
IKEAS Ludde har jag till en av hundarna, det är ett tunt, grått och krulligt fårskinn. Verkligen tunt (se deras hemsida).
De tjockaste jag har är de s k babyskinnen, det kan jag stå på utan att vara i närheten av att känna golvet, hade jag personligen aldrig lagt under en sadel om jag inte ville mista all kontakt med hästen.
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Juridik & Ekonomi Jag instämmer här @Otherside. Jag drev eget tills i oktober förra året och åren innan tjänade jag bra, dvs jag slog i taket och fick...