England, newmarket

C

Cani_SWE

Jag ska dit idag, tänkte bara säga att jag kommer updattera med vart man kan se bilderna på nätet sen, kommer knalla runt the heath o ta bilder, hoppas i a f några blir lite nice. :rofl: Har ju zoom objektivet med nu i alla fall, så några fina borde jag juh få tycker man!

Sv: England, newmarket

Försök ta lite bilder på hästarna också, och inte bara jockeysarna....;)

imorgon eftermiddag kommer ja lägga ut bilderna på SMP o the heath. lägger några smaker här inne o sen resten på min blogg. :rofl: kommer snart ner o fotar täby när ja har chansen. SPECIELLT på Jennies hopplöp 27:e var det va?

showpic.dml

vet inte om detta funkar:crazy:

Hihi, gud vad kul att se bilder från Prescotts! Ett par ansikten känner jag minsan igen =D Colin, Ally, Lauren, Matt och Hannah förstås! Guud vad jag saknar det stället!

Senast ändrad:

När va du där då? Ja tycker myckt har ändrats på bara ett år, med folk o sånt. Efter denna säsongen kommer nog ännu mera ändras eftersom en del planerar på att dra där ifrån, men Ally o Sue (colin) kommer juh va kvar! :bump: dom sticker väl inte i första taget..

endel bilder är ok, men ja har missat skärpan på många då dom galopperar förbi. Det är juh inte lika skoj. Men det var som sagt länge sen man var o fota in action:rofl: heh.

När va du där då? Ja tycker myckt har ändrats på bara ett år, med folk o sånt. Efter denna säsongen kommer nog ännu mera ändras eftersom en del planerar på att dra där ifrån, men Ally o Sue (colin) kommer juh va kvar! :bump: dom sticker väl inte i första taget..

Ojj, läänge sedan känns det som nu! 2002 var jag där o jobbade 1 år ca!
ja jag kan tänka mig det, var ju många som kom o gick bara under tiden ajg avr där,d et är ju lite så med stall ibland! Ja, det tror jag det är inboade där =D när var du där?

jag var där 2005. Det är så himla skojiga männsiskor, helt sjuk. Rider du än?

oki =) Ja verkligen!! Jag saknar det så himla mycket! Jag vill så gärna åka tillbaks och hälsa på men det har gått så lång tid och så många som jag kände då har ju slutat jobba där nu så det känns lite lustig. Jag rider inte galopp längre (eller för tillfället), men jag jobbar med "vanliga" hästar, och äger en gammal racer. Slänger på galoppsadeln o cantrar ridhästarna då o då och min egen då, men det är ju inte samma sak =) Jobbar du med galopp nu?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 397
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 219
Senast: Yrsel
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?