fejko

Trådstartare
Hur översätter man ”Det är överspelat nu” på engelska? Google translate säger ”it’s overplayed now” vilket inte låter helt korrekt i mina öron…

Hur översätter man ”Det är överspelat nu” på engelska? Google translate säger ”it’s overplayed now” vilket inte låter helt korrekt i mina öron…
Jag tänker att det beror på lite i vilket sammanhang och ”vilken attityd” man vill ha i uttrycket.

• Gilla
Reactions: Sel
Jag hade sagt "It's not making sense anymore". Men jag är bara en vanlig svensk som tvingas prata en del engelska under arbetstid.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur översätter man ”men tji fick jag” till engelska? Jag testade Google translate men tycker inte deras översättning är korrekt. Så jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 589
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 086
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
631
Senast: Tuvstarr
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18