Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Kl

Ponny Bus!

388791_10150485304101397_621226396_10979384_365250793_n.jpg

387066_10150485305711397_853728633_n.jpg

Underbara bilder och underbar häst! Blir så taggad att få Polar lika fin när du lägger upp bilder på Lina :laugh:

En viss skimmelherre verkar ju iaf gilla leran! ;) Skönt att det gick bra med kompisen! :)

Haha jo men skojar du, han får aldrig nog :grin:.
Han lägger sig ner, rullar ordentligt så det gnuggas in, sätter sig upp som för att ställa sig men då är det som han ändrar sig och så slänger han sig ner på marken igen för ett extra rull. Superkul tyckte matte som antagligen har bruna lungor efter all rykt :p

Hahaha! Han tycker säkert det är super att få vara häst igen! :) :love:

Hehe tack. Antar att du menar Ponny Bus' teknik! :p

Va roligt att du blir inspirerad!! :) Tack så mycket! Är så glad för min lilla häst! Hon har verkligen gått från klarhet till klarhet! I helgen firar förresten jag och Lina ett år!!

Så här såg det ut när hon kom hem till mig för nästan exakt ett år sedan!

img_7982_120394667.jpg

img_8019_120395277.jpg

Man lär sig förstå henne ändå! Om man tänker samma mening som man inte riktigt förstår, lite sådär halvt vridet och förvirrat, så är man med henne igen! :D :p

Tack :D Helt underbart att kunna rida terräng ända dram till fösta advent! :love: jag tycker min Lina och din Romance har väldigt lika huvuden, syns kanske inte jättemyket på de här bilderna men hon har oxå bred panna och liiiten mule, nästan arabhuvud liksom :)

Ja det förstår jag :). Ja men det har dom, du får lägga upp fler huvudbilder på henne. Hon är skitfin! Hur hög är hon? Sorry om jag missat det någonstans, för du har säkert nämnt det.

Haha det är lugnt man kan inte hålla reda på allt! :)

Tack! Hon är 164cm :) Ska se om jag har fler huvud-bilder på henne, annars får jag väl ta fler :D Har det gått bättre med ridningen? :)

Haha det är lugnt man kan inte hålla reda på allt! :)

Tack! Hon är 164cm :) Ska se om jag har fler huvud-bilder på henne, annars får jag väl ta fler :D Har det gått bättre med ridningen? :)

Ja du får ta bilder på snyggingen :d

Jag red sist förra söndagen och sen blev hon ju dålig i förra veckan, hade ute veterinär i onsdags och då fick hon en kortisonspruta. Skrev om det tidigare i tråden. Lät henne vila, var ute och gick bara sen fram tills idag.

Idag skulle jag rida men shit vad hon var het på gröten, longerade lite och skulle hoppa upp men idag skulle jag behövt en medhjälpare som kunde hålla när jag ska upp.

På det imorgon igen!

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 321
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama