Endagarslicens?

lakrits

Trådstartare
I morgon är det dags för D tävling men jag har ingen licens, hästen har.
Jag har försökt nå ansvarig för tävlingen utan resultat för att få svar på min fråga.
Jag har kollat i TR (förra årets) och där står det att man kan lösa endagars licens.
Jag har gjort det tidigare men det var för en annan klubb.
Jag undrar nu om det är något klubben bestämmer att man kan göra eller kan jag åka dit och säga att jag vill lösa en?
Kan dom neka till det?

Sv: Endagarslicens?

Du kan lösa endagarslicens på plats, står inget om att klubben kan neka det.;)
men du måste visa att du tillhör en WRAS-klubb och har löst medlemskap i år

Senast ändrad:

Det går bara att lösa endagarslicens på D-tävlingar, ska du tävla på C-tävling måste du ha löst licens innan.... klubben kan inte neka dig att köpa en endagarslicens...

Haha.....det är jag..lakrits som skriver men råkade visst vara inloggad på min kompis användarnamn då det är hennes dator jag sitter vid just nu.

Ja..men det är lugnt...medlemskap i klubb har jag. Jag har som sagt gjort det förut men då har jag pratat med klubben i fråga och fått svar på vilket innan tävlingen var. Men vad bra...tack för era svar. Då vet jag att det är grönt inför morgondagen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 770
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 553
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 744
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar