en till passfråga

I

islands_lover

Jag har redan hästpass, med min häst ritad... beslutade om chippmärkning... då sa denna id-kontrollant att hon hade ritat tecken fel på han , där hab var vit skulle han vara fux osv.. så hon gjorde om passet... tror ni att jag måste baetala lika mycke för ett helt nytt hästpass?? eller kan dom "bara byta ut bilden"

nu ligger jag kungt pga att han har ju ett pass och det är säkert kö. *ler*

Sv: en till passfråga

inte ska min fina fråga hamna längst ner *putt* :D

Jag jobbar så roliga tider att dom inte har öppet när jag är hemma (tja då kanske jag sover...)

vaddå inge bra ursäkt.. jag jobbar treskift... när jag jopbbar natt så sover jag bort mer än halva dagen.. (vaknar efter 15.00)

Freyr skrev:
Då kan man maila! De är mycket snabba och bra på mail!

/Malin

Tack för det tipset.. få se hur snbba dom är.. mejlade igår.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 749
Senast: svea
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 646
Senast: Ramona
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 975
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka