En stolt nybliven hundägare

Albatross

Trådstartare
Efter drygt tre år utan hund, är jag sedan två månader hundägare på nytt :)! Och som nybliven hundägare kan jag inte låta bli att visa upp mina hundar överallt, så även här på Buke :angel: ;)

Beza2.jpg

Beza+i+Czarka.jpg

Beza.jpg

Senast ändrad:
Sv: En stolt nybliven hundägare

Albatross skrev:
Efter drygt tre år utan hund, är jag sedan två månader hundägare på nytt :)! Och som nybliven hundägare kan jag inte låta bli att visa upp mina hundar överallt, så även här på Buke :angel: ;)

Beza2.jpg

Beza+i+Czarka.jpg

Beza.jpg

Jättesöta. Vad är det för ras??

Jaaa! Nu ser jag mysiga vovvisar!:)

Tack :)! Det värmer en hundmattes hjärta att höra sådant!

Vad gäller ras, så vet vi tyvärr inte, då dessa kommer från ett hundhem.

:)

Det är egentligen ganska fånigt att man som vuxen människa blir så glad av att få sina hundar berömda :)!

Albatross skrev:
Tack :)! Det värmer en hundmattes hjärta att höra sådant!

Vad gäller ras, så vet vi tyvärr inte, då dessa kommer från ett hundhem.

Okej, blev lite nyfiken då den stora såg ut som en schäfer men ändå inte;)

Vi har försökt att klura ut vad det kan vara för raser i henne, men utan resultat - men lite schäfer är det nog.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 528
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 114
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka