En stockholmsresa senare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.

Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.

Kram härifrån med. Vi får hjälpas åt att synas och se varandra. Jag är i början av en resa jag inte är van med. Men kanske borde ha fått hjälp att köpa biljett till tidigare, eftersom jag inte sett den komma själv...

Resan från station Depression till station Mig Själv.

:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 374
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar