En snabb hingstfråga

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare zipp
  • Startdatum Startdatum
Z

zipp

Har ett sto efter Aerline H som ännu en gång inte håller för träning och tävling så nu har jag beslutat att ta ett föl efter henne och hon är brunstig nu. Så några snabba förslag på hingstar som är bra att kombinera med Aerline H blod så är jag jätte tacksam.;)

Sv: En snabb hingstfråga

Vad är det som gör att hon inte håller för träning/tävling. Det kan vara bra att veta när man rekomenderar hingst.

Sv: En snabb hingstfråga

som helan skrev så är det bra att veta varför ditt sto inte håller för träning och tävling. utefter det kanske man kan fundera på om det är något att sätta i avel och isåfall vilken hingst som även exteriört kompletterar ditt sto och inte bara blodsmässigt. bara för att en aerlinekorsning blivit lyckad betyder inte det att den hingsten är lämplig även för ditt sto.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Roheryn
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 633
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 963
Senast: mars
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 561
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka