En rolig och gullig bild!

Sv: En rolig och gullig bild!

Naaaw Va söööta :love: älskar rottisar :D visst va det en chihuahua brevid?!?! hehe :p

Senast ändrad:

Ha ha, de kan ju vara med i synkroniserat simhopp! :rofl: Jättesöta, verkligen! :bow:

Ja bland annat, tror den lilla saken även har tax i sig och nått mer, minns inte riktigt! :o

:rofl:
Ja verkligen!
Som vi garvade här hemma när vi laddat upp bilderna på datorn..när vovvarna träffade varandra första gången var inte jag hemma men när jag kom innanför dörren blev min lilla rottis så glad och viftade så mycket på svansen så den träffade minivovven så han flög rätt in i trappräcket :crazy: :rofl:

Fröken_Skåne skrev:
:rofl:
Ja verkligen!
Som vi garvade här hemma när vi laddat upp bilderna på datorn..när vovvarna träffade varandra första gången var inte jag hemma men när jag kom innanför dörren blev min lilla rottis så glad och viftade så mycket på svansen så den träffade minivovven så han flög rätt in i trappräcket :crazy: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Stackars lilla hund :crazy: :o :smirk:

Liknande trådar

D
Utrustning Funderar på att köpa en till sadel, helst en lätt sadel i syntet. Vill ha den som omväxling till min bomlösa ST Dressage, som funkar...
Svar
19
· Visningar
1 513
Utrustning Jag börjar bli lite desperat, ska ringa en sadelutprovare i morgon jag fått nr till av en vän, men vill ändå ha lite synpunkter från er... 2
Svar
37
· Visningar
3 589
Senast: nexxa
·
T
Övr. Hund Alltid när jag har klippt honom blir jag lika förvånad över vilken skillnad det blir :D Stoor och lurvig :) Nyklippt :)...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: aenglah
·
Övr. Djur :)hejj alla bukisar :D jag tänkte starta en bildtråd på era rasthagar åt era kaniner, berätta lite om dem och gärna hur kaninerna... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 970
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka