en rolig katt

A

angel_lover

min katt ligger på dem konstiga platser hon kan komma på: i handfattet i en bokhylla i plastpåse på tidningar i sin katt bur.ja och en nassa andra platser: hon är 9 månader snart. men vi tror att hon är dräktig!! snacka om en rolig katt eller?

Sv: en rolig katt

De där är väll inte såvidare spec ? :crazy:

Alla mina katter ligger på de ställerna också .. En dricker typ bara ur kran och öppnar ytterdörren, så vi måste ha den låst hela tiden :D

Ni tror att hon är dräktig?
Kanske dags att kastrera henne då eftersom hon är lite väl ung för att få en kull kattungar

ne det ska vi inte vi ska låte henne få en kull innan vi kastrerar henne!

Varför det? Det finns tillräckligt med huskatter här i världen som det är :( och om hon nu är dräktig, vet ni ens med vilken hane? Har ni koll på vad som finns i linjerna och testat för "standard" dvs blodgrupp samt fiv/felv?

Katter behöver inte ha en kull innan kastrering, även om det är det gemene man tror :crazy:

hon är en bondkatt! det har varit tre hankatter omkring henne.

hon är en bondkatt! det har varit tre hankatter omkring henne.

Så det är en huskatt som är dels för ung och dels kan vara dräktig med 3 olika hanar?? Kastrering så snart som möjligt är det smidigast och billigaste alternativet

Håller med Mewz. Det bästa du kan göra för din unga katt är att kastrera henne så att hon slipper gå igenom en dräktighet.
Att hon är en huskatt betyder väl inte att du ska vara mindre noggrann?

Läs angel_lovers tidigare inlägg och ignorera henne i fortsättningen ...
Hon är ett troll eller mytoman och livnär sig på att uppröra folk.
Hon är inte ens värd att sucka över.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 907
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur