Det slutade med att jag fick köra till Åkersberga + att jag var tvungen åka genom stan för att hämta upp en av tjejerna
Vi kom tom fram 5 minuter fortare än beräknat
Tävlingen gick bra men med förlust á 7 poäng, guldet gick dock till vårt lag
Dotterns häst var jättefin, men hemmaryttaren glömde nämna den lilla detaljen att han gärna dog inne på banan
Både hon och ena lagkamraten fick proplem i vänstergaloppen, de poängmissarna var det som gjorde att inte vi vann helt enkelt. Snacka om att M och J grämde sig efteråt, men gjort är gjort
Nu ska laddas om till första hemmamatchen, då jäklar
Vovve skötte sig jättebra i bilen både dit och hem trots att det var lång, men när vårt lag skulle rida tröttnade han så jag fick springa in och ut ur ridhuset mellan ritterna.
Dressyr är såååå tråkigt tycker Doby, som hellre sitter med på hopplektionerna
Vi kom tom fram 5 minuter fortare än beräknat
Tävlingen gick bra men med förlust á 7 poäng, guldet gick dock till vårt lag
Dotterns häst var jättefin, men hemmaryttaren glömde nämna den lilla detaljen att han gärna dog inne på banan
Både hon och ena lagkamraten fick proplem i vänstergaloppen, de poängmissarna var det som gjorde att inte vi vann helt enkelt. Snacka om att M och J grämde sig efteråt, men gjort är gjort
Nu ska laddas om till första hemmamatchen, då jäklar
Vovve skötte sig jättebra i bilen både dit och hem trots att det var lång, men när vårt lag skulle rida tröttnade han så jag fick springa in och ut ur ridhuset mellan ritterna.
Dressyr är såååå tråkigt tycker Doby, som hellre sitter med på hopplektionerna