En liten stund kärlek..

Sv: En liten stund kärlek..

Helt underbar film. Tårarana bara rann. så fint.
Han är otroligt fin din häst var har du köpt han...?:love::love::love::love::bow: Tänk om alla hästar hade de så bra och äg som älskar dom så mkt.

Kan bara hålla med alla andra, sitter här och är alldeles tårögd. Gud va fint! Vilken kärlek.

SJUKT FIN!! faan va bra bilder o vilken häst du har:love: en fråga va heter låte? den va ju as bra!!

Ja man fick verkligen gåshud, vilken underbar kärlek. Tårarna bara rann, jag vet precis hur det känns att älska nån så mycket. Det kan inte ens beskrivas i ord hur mycket jag älskar min häst.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: MJLee
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: Oknytt
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 941
Senast: MML
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar