En liten fundering....

PrinceFair

Trådstartare
Satt och kollade på kul på rankinglistorna på ridsport.se för min klubb....och konstaterade att man får mkt mer championatspoäng om man tex vinner en Msv dressyr än om man vinner en Msv fälttävlan tex :mad:

Kan någon svara mej varför det är så? Borde inte en seger/placering i Msv ge lika mkt poäng oavsett gren?

Sv: En liten fundering....

Jo, d tycker jag d borde! :mad:
Men det finnväl fler klasser ovanför MSV dressyr än ovanför MSV FT. Alltså, jag menar högre klasser! :smirk:

Sv: En liten fundering....

Ja, visst finns det högre klasser, men det är samma sak där. Iaf på nationell nivå, på internationella är det annorlunda

Liknande trådar

Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 745
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka