En fråga om Word

J

JennyK

Vad är det som är fel inställt i word när jag först skriver ett stycke och sen ska gå tillbaka och skriva in mer i stycket och den nya texten raderar den gamla istället för att "knö" sig in? Förstår ni vad jag menar? Jag måste skriva ut en uppsats nu och det går inte om jag inte kan gå tillbaka och ändra nånting.:confused: Hjälp, snälla!:bow:
 
Sv: En fråga om Word

Du har troligtvis tryckt in Insert-knappen! Tryck på den en gång till, så ska det bli rätt igen!!
 
Sv: En fråga om Word

Hej, det är Insert knappen som är intryckt. Har lärt mig det nu, efter att ha suttit o skrivit om texten ett antal gånger när jag kommit åt den knappen och itne vetat vad som var felet.:)
 
Sv: En fråga om Word

MosterMia och Ich: Tack!!!:bow: :bow: :bow: Nu funkar det! Hur skulle man klara sig utan Buke?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 060
Senast: Sasse
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 920
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp