En fråga om min sköthäst .

V

v_Ninja_v

Jag har en sköthäst som heter Ninja och hon är pigg å glá.

Men min fråga va mer hur jag sak rida henne nu på vintern ?
Jag har en åker som jag brukar arbeta henne på, men det är ju nt kul för hästen att bara träna dressyr hela tiden.
Jag har inget ridhus i närheten och paddocken är frusen.
Nån som vet hur jag kan rida henne nu på vintern när det är halt ute å så ?

(ps. hur gör man om man vill ha en bild som syns i forum och så ?)

Sv: En fråga om min sköthäst .

Om du har brodar på henne så är det nästa bara att rida på som vanligt ute i skogen.
Har du inte broddar på henne så är det ju lite svårare då får du nog hålla dig till åkern. Men man kan ju göra så mycket annat än dressyr på åkern. Tömköra, rida runt hela åkern, inte bara på volt eller dyligt, sen kan man ju göra en massa andra övningar också.....
Vet inte vad du tycker är roligt dock....
/Becca

Sv: En fråga om min sköthäst .

Jag har broddar men hon tycks halka ändå .

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 682
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 263
Senast: Boj
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 922
Senast: Badger
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama