En fråga om Cesar Milan

Hoppelhase

Trådstartare
Det här har ingenting med hans (omdiskuterade) metoder att göra. Men jag råkade slå på teven nu precis när "Mannen som talar med hundar" visades. Det var ett gammalt avsnitt från 2007 och det jag reagerade på var hur bra engelska han pratade!

Nu var det iofs länge sedan jag kollade på honom överhuvudtaget, men nog har jag för mig att han har mycket mer accent i de nyare avsnitten. Så min fråga är helt enkelt om jag inbillar mig eller om Cesar lagt sig till med en starkare accent? :D

Sv: En fråga om Cesar Milan

Inte alls ... Hans Engelska ar battre i nyare avsnitt an de riktigt gamla aven om den var bra redan da.

Då inbillar jag mig då... Nu i reklamen visade de den där han säger att 4+ ska byta namn till 7:an och då tyckte jag också att han hade kraftigare accent än i avsnittet som visas.

Men reklamsnutten ska han ju försöka säga sjuan på svenska, jag förstår att det blir en hel del brytning då... :angel::D

Nej men prova själv, säg något på ditt andra språk och så lägg in ord från ett språk du inte kan överhuvudtaget, jag lovar att du kommer att bryta mer på ditt andra språk oxå eftersom hjärna får väldigt svårt att sortera vad den ska säga. :D om det sedan dessutom har ett helt tv-team som ska spela in en reklamjingel på kort tid så blir det nog inte lättare... :D

Vet någon vilka dagar och tider "Mannen som talar med hundar" är?
Skulle vara jättebra om någon visste.

Haha, höll på skriva "Hunden som talar med männen". ;)
Men i alla fall, går inte det programmet (inte Hunden som talar med männen, men det riktiga) i repris på någon så kallad TvPlay-sida också?

Fast jag hade inte sett reklamen innan jag skrev den här tråden så det var inte den jag baserade det på. :) Men som sagt, jag kanske inbillade mig, jag tänkte att han kanske gör en Schwarzenegger för att vinna charmpoäng. :D

Det visades på tv4+ den tiden jag startade tråden, kring 12 alltså. Gissar att det visas alla vardagar, de brukar ha samma program varje dag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka