En dum fråga :)

ishmanda

Trådstartare
Jag har en dum fråga. Men har suttet och funderat, är ny inom western. Men ni som tävlar vad har ni på fötterna? :confused::confused:
Jag tycker inte om boots/stövlar, kan man ha "kängor"?? Har förstått att man inte får ha jodpurs.

Så gärna bilder på vad ni har på fötterna.......

Sv: En dum fråga :)

Jag har en dum fråga. Men har suttet och funderat, är ny inom western. Men ni som tävlar vad har ni på fötterna? :confused::confused:
Jag tycker inte om boots/stövlar, kan man ha "kängor"?? Har förstått att man inte får ha jodpurs.

Så gärna bilder på vad ni har på fötterna.......

Hej
Jag tror att det är krav på boots, iallafall som jag har tolkat WRAS regelbok. men kolla en extra gång, e som sagt inte hundra på att det är så.;)

Men man kan väl använda korta känger=boots.
Jag hade i usa ett märke som hette Ariatboots dom var super sköna och bra i hålfoten, har tyvärr inte hittat dom här. Dom var rätt dyra i CA iallafall så de kanske är svårt att ta hit dom då och tjäna pengar på dom, vet inte.
Men boots av nått slag måste man ha,om jag förstår allträtt i regelboken.

ok. Men är en sånhär sko godkänd?

boots.jpg

Om du har chaps eller tillräklig lång byxor, folk vet inte hur långt de går up. Jag skulle kunna tänka att har de, men jag älskar mina boots så jag håller mig till de. Men godkänd tror jag att de är, kan inte tänka nåt annat. Har sett folk med mycket värre och ingen sa nåt till de.

Du kan beställa dej ett par packers, snörkängor i westernstuk.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 460
Senast: Buongusto
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025