En dröm....

Sv: En dröm....

jepp:) Hoppas fotogalleriet kommer igång snart:P Tycker faktiskt att skorna blev en aning rosa:/ Haha. men de märker jag imon:P Korten får ni se imorgon:P

Men rött och vitt blir ju rosa! (nej jag är inte trög :angel: ) så då blir det ju jättebra! :D

palle skrev:
Precis som rubrken..inatt hade jag en dröm om att min hovslagare skulle sko min Lippa med gummiskor, och dom var ROSA :love: :love: :love:

Sen ringde väckarklockan och förstörde allt..... :cry: :D

Haha snyggt med rosa skor:rofl: Haha du får be din hovslagare nästa gång att slå på ett par rosa skor:angel:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 665
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 756
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket...
2
Svar
30
· Visningar
4 338
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar