En dröm....

palle

Trådstartare
Precis som rubrken..inatt hade jag en dröm om att min hovslagare skulle sko min Lippa med gummiskor, och dom var ROSA :love: :love: :love:

Sen ringde väckarklockan och förstörde allt..... :cry: :D

Sv: En dröm....

Du rosa galning! Din häst får krympa lite så Milton kollektionen från JW passar! ;)

Illa, illa att vakna ur sådana ljuva drömmar :cry:
Du får väl maila någon som tillverkar hästskor och bjussa på idén, det skulle säkert kunna bli en hit :idea: :rofl:

haha det måste varit hemkt för dig ;)
skulle kunna tänka mig blå skor på Totte :angel:

Ah! Underbart! :love:

men man skulle nog faktiskt kunna måla järnskor :)

Lozzan skrev:
Ah! Underbart! :love:

men man skulle nog faktiskt kunna måla järnskor :)

min pappa e hovslagare så jag målade skorna röda idag:D Fast man måste ha hamamrlack för vnlig lackspray går bort:( nästa gång får de bli gröna tror jag:D Fast då syns det inte när jag hoppar på gräs:confused:

:love: Måste prova! Rosa skulle vara fint till Fiona och Nogge skulle ha blå :)

Jag ska lägga in bilder när fotogalleriet går igång igen, kommer nog ut bilder imon isf:D LOVAR! jag och min pappa har börjat exprimentera lite med fäger oså;) Kanske blir en trend;):bump:

Tyvärr finns det bara röd, grönt, silver, vit, guld i hammarlack:( Där jag har sett iaf, kanske finns mer färger någon annanstans.

hoppbruden skrev:
Jag ska lägga in bilder när fotogalleriet går igång igen, kommer nog ut bilder imon isf:D LOVAR! jag och min pappa har börjat exprimentera lite med fäger oså;) Kanske blir en trend;):bump:

Braaa :bump:

Ne för det är vanlig sprayfärg, men den ska vi måla hela hoven med kanske HAHAHHAHA:bump: :bump:

vi får se hur vi gör med det:P kanske blir ltie FÖR mkt;)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 665
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 756
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket...
2
Svar
30
· Visningar
4 338
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras