En bra webbcam!

H

H0N3Y

Jag är ute efter en bra webbcam. Någon som har nått tips?

Vill ha en med bra upplösning, kunna ta stillbilder & helst med mic.

Ett bra (lågt) pris är ju aldrig fel heller... :P
 
Sv: En bra webbcam!

köp en digitalkamera med webcam funktion... nej men vilken prisklass?
 
Sv: En bra webbcam!

hm själv skulle jag satsa på någon av logitechs kameror gillar dem presonligen... har du satt 500 som gräns så tycker ja att du klöper en för 500 i regel så får du faktiskr mer kamera för mer pengar..
och sitillbilder kommer du inte att kunna ta med webcam oavsertt kamera... ja har bara sett EN kamera som får dugliga bilder OBS. INTE bra bilder. och det är "Logitech QuickCam Sphere" och den kostar ca. 1300:-
är det ngt annat du funderar över ang. webbcams så e de bara att fråga :)
 
Sv: En bra webbcam!

Jag har kikat runt lite på olika sidor.. hittat en Logitech QuickCam Communicate STX för 450:- jag tror den får duga :idea:
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
376
Senast: Cattis_E
·
Fritid Vill ha massvis av tips var jag och en till person kan resa. Har fundering på en kryssning längre än 24h, så någon kryssning eller nått...
2
Svar
35
· Visningar
1 617
Senast: lykke
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
601
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp