En annorlunda Valborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sov 23-04... och 05-07... sedan var jag uppe o vacklade runt en stund, men tänkte jag kunde luta mig tills hemtjänsten kom. Jag gick o lade mig för att så att säga "snooza" utan att sova... givetvis somnade jag och vaknade 09.20 när R. ringde på o låste upp dörren :D Strumpor på och sen gick jag ut i köket för att fixa kaffe o frukost medan R bäddade sängen. När R gått, jag ätit frukost o tittat på lite TV, så gick jag in i sovrummet. Då hade R som vanligt glömt överkastet, jag funderade på att skippa det. Men ville ha det eftersom jag brukar ha "gumvila" en stund på dagen. Så jag skrynklade ut det lite halvdant och lyckades släta till det någorlunda.

Min farbror ringde och undrade om han skulle handla något, så jag beställde 2 små matpajer och en flaska päroncider. När han kom in efter min tupplur, hade han med sig williambakelser, ett par öl, paj, cider och en skvätt Famous Grouse. Vi fikade och sen drog han i väg, Så kvällen har jag haft i min ensamhet med Game of Thrones och Mumblesnack med mina spelgängsgrabbar. Det var vi som var till Tallin förra året.

Nu ska jag dricka upp ölen och vänta in kvällshemtjänsten. Det blir en glad överraskning, vem det är i dag.

Ha en fin avslutning på Valborg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka