Empire VDL

V

Viper

Jag vet att det finns många trådar om honom här och jag har läst dem allihopa!;)

Undrar om någon har bilder på sina Emipre avkommor som ni vill visa både på unga och äldre!

Berätta gärna om hur dem är i temprament m.m.

Sv: Empire VDL

Har du läst de andra trådarnaom Empire så har du säkert sett min avkomma efter honom, född-07, här är han i alla fall
http://www.dropshots.com/Horses2#albums/Edradour f.07 e. VDL Empire-Turban Rose

Temperamentsmässigt är han en väldigt snäll häst som har en positiv inställning till det man ber honom om, det har inte varit så mycket ännu, men han är framåt och lättlärd. Han blir troligen runt 170 cm, men då är modern 172 cm, han är av lätt typ.

Empire har varit i avel sedan 2004 i Holland och sedan 2006 här i Sverige, så det finns inga avkommor efter honom som är äldre än 4 år.

Hehe ja han är verkligen SUPERFIN!
Verkar vara hur go som helst! hur gammal är han nu är han inriden hur är han isåf att rida m.m.?

Han är 2 år i år, så han är ej inriden, planeras att göras i höst, men det beror lite på hur han ser ut då...

Har du läst de andra trådarnaom Empire så har du säkert sett min avkomma efter honom, född-07, här är han i alla fall
http://www.dropshots.com/Horses2#albums/Edradour f.07 e. VDL Empire-Turban Rose

Temperamentsmässigt är han en väldigt snäll häst som har en positiv inställning till det man ber honom om, det har inte varit så mycket ännu, men han är framåt och lättlärd. Han blir troligen runt 170 cm, men då är modern 172 cm, han är av lätt typ.

Empire har varit i avel sedan 2004 i Holland och sedan 2006 här i Sverige, så det finns inga avkommor efter honom som är äldre än 4 år.

Tänkte att det kunde vara kul med en bild på Empire själv :)!

Fin avkomma du har elle!!

Min lilla skrutta kan du se om du går in på min profil..... Hennes mamma är efter Goodwill-Landgraf 1-Ladykiller xx.
Hon är fyra år i år, gick treårs förra året med 9-9 i löshoppning, hoppdiplom och klass 1 i dressyr 888.
Hon är en underbar individ med kanonpsyke. Lättlärd och lyhörd. Har hoppat henne lite under hösten och ska nu försöka sikta på fyraårschampionatet.

Min lilla skrutta kan du se om du går in på min profil..... Hennes mamma är efter Goodwill-Landgraf 1-Ladykiller xx.
Hon är fyra år i år, gick treårs förra året med 9-9 i löshoppning, hoppdiplom och klass 1 i dressyr 888.
Hon är en underbar individ med kanonpsyke. Lättlärd och lyhörd. Har hoppat henne lite under hösten och ska nu försöka sikta på fyraårschampionatet.

Kul att ha en sån talangfull häst, det bådar gott , grattis och lycka till :)!

Hon ser verkligen jätte fin ut på den lilla bilden!! kan man få den större på något sätt eller har du fler bilder någonstans?? Jätte roligt att få se:D

Ja absolut kan du få det....! Inboxa mig din mailadress så fixar jag det :laugh:
Har ännu inte lärt mig ladda upp bilder i trådarna :D

Ja absolut kan du få det....! Inboxa mig din mailadress så fixar jag det :laugh:
Har ännu inte lärt mig ladda upp bilder i trådarna :D

Minandra!
Jag har gjort som så när jag lagt in mina bilder att jag varit inne på min profil, så har jag valt galleri, och sen punkten flest visningar, då har det kommit upp en flik som heter ladda upp.
Där kan du välja fliken bläddra och ta ett kort som du tex har på ditt skrivbord.
Sen är det bara att fylla i de uppgifter som finns och trycka på utför, sen tar det ett tag innan bilden lagts upp av en moderator. Så kan man gå in och se en större bild på din profil sen :)

Hoppas du lyckas, skulle med vilja se din häst i ett större format ;)

Hmmmm..... Jag har gjort det så nu får vi vänta på att en moderator godkänner bilderna. Ska finnas sedan i mitt galleri.
Ni får ha överseende med bilderna då de är tagna med mobilkamera :crazy:

Hmmmm..... Jag har gjort det så nu får vi vänta på att en moderator godkänner bilderna. Ska finnas sedan i mitt galleri.
Ni får ha överseende med bilderna då de är tagna med mobilkamera :crazy:

Ännu finns ingen, vi väntar med spänning :bump:

Nu finns de på mitt galleri..... Svårt att få fram på bild hur uttrycksfull hon är. Ska försöka filma lite och lägga upp.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: thoora
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 394
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka