oki doki
ingen ängel inatt innebär ju att käket kommer att lyckas, sedan med lite tur så kanske de tar bagaren så de inte kan käka nästkommande natt
Men om de skulle gå på mig inatt så vill jag ändå lämna lite tankar jag har, som sammanfattar nattens funderingar och ganska givande frågor och svar tycker jag från fio och TLV

samt av Dentaku nu på morgonen
Jag ser inget tecken på att någon av de tre skulle kunna vara tvilling med någon ur den gruppen av tre och i så fall så innebär det att jag sorterat ut rätt grupp människor på den goda planhalvan skulle jag tro

Skulle det visa sig att det ändå är så -så tror jag ni vet vilka ni ska misstänka, ni andra goda

men jag tycker att om någon av dem skulle vara tvilling med Dentaku så skulle de vilja hålla henne som säker god och inte neutral elller osäkert kort, vilket är vad jag tycker att de gör
tillägg: samt vad det gäller Dentaku så vill inte hon heller hålla någon som säker god utan är osäker även hon.
Det om slår mig när jag sammanfattat mina tankar ( ja jag har terrat LL- fast hon sov nog då så det ser hon inte förrän hon vaknar

) är att om det bara finns en enda ulv kvar så lutar jag att tro att det är Dentaku faktiskt ! Hur kom jag fram till det då? Jo genom mina frågor till TLV och Fio inatt

Ingen av dem vill hålla henne som något annat än neutral, vilket stämmer om någon av dem är ulv,( vill inte misstänka sin kollega), och en är osäker god, eller båda är osäkra goda.
Fio och TLV borde inte vara ulvar ihop iaf, (och inte heller tvillingar pga på att de röstat på varandra) med tanke på de misstankar de har mot varandra, så är det två ulvar kvar måste Dentaku vara en av dem, i valet mellan TLV och fio så är det väldigt svårbedömt om vilken av dem som ev är ond, men iom att ingen av dem vill misstänka Dentaku så blir det faktiskt hon som seglar upp som mest säker att vara ond
Hennes röstrad är inte imponerande minst sagt :
Dentaku röstar Artline, Q4-ferrari-Ferrari
Både TLV ( som inte har koll på bagarrollen) och fio (som drar en del slutsatser som gör att jag undrar om vi spelar i samma lek - å andra sidan så gjorde hon kärlekspar av mig och cirkus när jag så uppenbart var ängel

) har en del misstag på sina konton
Så om jag inte blir käk så kommer jag nog vilja syna Dentaku idag så finns det på pränt om jag ändå ryker!
Är Dentaku tvilling ändå så finns det 2 stensäkra kort att rösta ut bland de jag håller som goda, är hon trots allt god så är det fio och/ eller TLV som ska bort
tillägg med anledning av
@TeamLundVer s kommentar ang att starta drev
Nej så är det inte dock så känns det som att det kan vara en väg att nysta upp det sista. för om inte tvillingarna finns bland er så finns de bland de andra.
Skulle jag ha fel om Dentaku så lämnar det bara er två kvar ( fio och du) att fundera över