tja de vet ju om iaf två goda ( varandra) vilket ger dem ett försprång i att kunna rita upp kartan över vilka som hör till vilken sida.*tvillingarna som inte är världens bästa specialroller (min mening)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tja de vet ju om iaf två goda ( varandra) vilket ger dem ett försprång i att kunna rita upp kartan över vilka som hör till vilken sida.*tvillingarna som inte är världens bästa specialroller (min mening)
Jaha då är jag med. Tror inte jag spelat med bagare tidigare.
Vidhåller dock att ingen av kvarvarande roller är värd att offra Emil på
Det är det jag menar.Skulle inte fio nu råka vara bagaren så har jag inte henne på någon av de andra rollerna du räknar upp.
Sedan finns det ju troligen minst en bybo kvar också iofs, kanske två, men de har ju ingen specialfunktion i spelet sas så de skulle ju inte vara mer värda att spara än Emil då, som dessutom var tvungen att hamna i snickarboa för att onda ska kunna vinna......
Ska gå igenom och kolla. Hon har inte hamnat på min snabbsökarradar iaf. Men nu har jag välj troligen hela natten på mig.@TeamLundVer
@fio med
fråga :vad tycker du om Dentaku?
skulle vara intressant att höra vad ni anser om henne![]()
inget ont som inte har något gott med sigSka gå igenom och kolla. Hon har inte hamnat på min snabbsökarradar iaf. Men nu har jag välj troligen hela natten på mig.![]()
så du ser en möjlighet att TLV kan vara god?Om inte tlv är ond så är vi båda goda så ja då är det någon annan som lurar brallorna av dig Q. Om det inte faktiskt är så att du är den som är ond. Men jag ska inte fastna i gamla hjulspår här.
Angående Dentaku så känner jag att hon är lite tillbakadragen. Det kanske kan bero på att hon har en roll som inte ska sticka ut för mkt.. Sen om den är god eller ond är ju frågan. Dentaku känns hyfsat neutral i min bok.
så dentaku vill du varken hålla som god eller ond för stunden, hon är ett frågetecken för dig ?Om inte tlv är ond så är vi båda goda så ja då är det någon annan som lurar brallorna av dig Q. Om det inte faktiskt är så att du är den som är ond. Men jag ska inte fastna i gamla hjulspår här.
Angående Dentaku så känner jag att hon är lite tillbakadragen. Det kanske kan bero på att hon har en roll som inte ska sticka ut för mkt.. Sen om den är god eller ond är ju frågan. Dentaku känns hyfsat neutral i min bok.
så du ser en möjlighet att TLV kan vara god?
Vilka är dina mest misstänkta för att vara ulv?
så dentaku vill du varken hålla som god eller ond för stunden, hon är ett frågetecken för dig ?
tillägg: du tror alltså att den roll hon har är antingen kommandoran eller god specialroll?
mao så vet du inte vart du har henne?Nja jag säger bara att det kan vara så. Jag är inte säker.
mao så vet du inte vart du har henne?
nattDL 9 imorgon bittiNär är natt dl?
Jag sover nog som bäst då antar jag. Om den är senare än 8