Emil har ridit

CosmicQueen

Trådstartare
Sv: Emil har ridit

Åh vilken teddybjörn :love: Jag vill också ha sån päls så jag slipper frysa :p

Det kommer bli en riktig hästkarl av din bebis ;)
 
Sv: Emil har ridit

hehe, fjordar är bra att börja på! :D
Vår har också stå ut med det, några gånger.

Söt han var i bilstolen :love:
Vår grabb är för stor för babyskyddet nu :eek:
bredaxlad sak *s*


Hur gammal är tanten din nu?
 
Sv: Emil har ridit

Dom växer fort dom små liven. :D Våran kille har snart dubblat sin födelsevikt. :eek:

Den gamla tanten är nu 25 år & still going strong vill jag lova. Full fart. Tyvärr har jag långt till henne nu, ca 10 mil enkel väg iom att hon står kvar hos pappa. Så det blir inte så ofta jag är dit nu sedan Emil kom till världen...
 
Sv: Emil har ridit

Naw vad sött, min kusin red på min stora nordis som jätte liten också, kul när det börjas i tid.

;)

Jätte fin häst och sött barn
 
Sv: Emil har ridit

Nej men så sött :love: och fjordingen bara: "ta bort den där lilla saken och släpp ut mig i hagen istället, det här känns löjligt.." ;)
 
Sv: Emil har ridit

Så söta! Visst ska det börjas i tid! Skäms lite för att Adam inte har provsuttit arabtokan än, det får bli av snart!
 
Sv: Emil har ridit

Var har du hittat overallen? Finns den i stl 80 förresten?

Och så klart, jättesöt bebis du har fått! :)

Jag är INTE alls bebissugen!:p
 
Sv: Emil har ridit

Aaaah, vilken urgullig bebis :love: Helt sugen blir man ju (19 år och singel :angel: ) tur att jag snart ska vara barnflicka så jag blir avskräckt :D
 
Sv: Emil har ridit

Den verkar poppis den där overallen. Eller rättare sagt så är det en byxa & en jacka. Alla blir helt förtjusta i den & jag håller med, den är ursöööt. :love:

Jag köpte min på Tradera, billigt billigt. Men det står att den är från Ellos i den & jag tror att den finns där ännu, vill minnas att jag sett den på hemsidan.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp