Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
EM har startat & Lussan var först ut av svenskarna. Red på knappt 69 %. Wilson är struken, var halt på veterinärbesiktningen, så nu blir det bara 3 lagryttare...
Tråkigt, Wilsom var ju struken på SM också pga av hälta, visserligen orsakad i boxen, men ändå.
Hoppas Guinness håller sig fräsch då.
Patrik Kittel är ju reserv.
Rätta mig om jag har fel. Men kan det inte vara så att om laget är anmält så får man inte byta lagryttare. Det kan ju vara så att det hände bara nån timme före tävlingarna startade. Synd för oss. Som då bara kan rida på tre ryttare.
På ridsports-sidan nämns inte ens Patrik, så han är väl inte på plats.
Wilson gjorde den första besiktningen i onsdags, & då tyckte de han såg stel ut. Därför besiktigades han idag igen, & gick inte igenom.
Efter 40 ryttare har ridit leder Anky Von Grunsven, Tinne ligger 7:a, Lussan 15 och Kyra Kyrklung ligger på 6 plate. Heja Kyra . Tyvär står det ingen procent utskriven utan någon slags poäng. Live resultat finner nu här: http://eventcontent.hippoonline.de/115/115online1DEU.htm
De hade missat att ta bort Wilson ur listan på nätet. Svenskarna har åkt ner ett snäpp till, Tinne är 9a, Lussan 17e. Tinne är ju klar för finalen, men jag tror det blir tufft för Lussan att hålla sig kvar i topp 25, med tanke på vilka som är kvar i startlistan..
...& nu har de halkat ner ett snäpp till. Tinne 10a, Lussan 18e. Och då är Brink & ett gäng kvar. Jag tror Tinne blir 14e-16e & att det blir precis på gränsen att Lussan får rida...
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.